Social selling: waarom ook voor makelaars?
Verkopen via sociale media: waarom zou u dat als makelaar doen? Krijg antwoorden van topexperten Mic Adam, Judith Jassogne en Noémie Léonard op enkele cruciale vragen over social selling.
Afgelopen maand organiseerde B-Hive, in samenwerking met Vivium, haar maandelijks netwerkevent, Fin and Tonic, in onze zetel in Brussel. B-Hive is een Europees fintechplatform voor innovatieve samenwerking dat grote banken, verzekeraars en marktinfrastructuurspelers samenbrengt. Het hoofdthema van deze Fin and Tonic was artificiële intelligentie in de financiële sector. De avond was een succes met bijna zestig aanwezigen en zeven business cases.
7 business cases
De avond verliep in drie fasen. Het event startte met een netwerksessie. Daarna volgden zeven korte presentaties van elk een tiental minuten rond artificiële intelligentie in de financiële sector:
Pitch voor de nieuwe leden
De avond werd afgesloten met een korte pitch van de twee nieuwste leden, Pregiotek en Kantify. Een beproefde traditie voor nieuwe leden die zich aansluiten bij het B-Hive-ecosysteem.
Wilt u er volgende keer ook graag bij zijn? Op deze website vindt u alle info.
Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.