‘Professioneel advies op basis van een persoonlijke vertrouwensband met de klant’. Dáárom kies je voor een onafhankelijke makelaar. Steeds meer rijst echter de vraag hoe die waardepropositie zich vertaalt in een digitale wereld. Hoe valt de persoonlijke klantenervaring te behouden vanaf afstand? Hoe kunnen nieuwe technologieën hand in hand gaan met de huidige kantoorwerking? Deze en nog veel meer vragen beantwoordt WeGroup tijdens dit webinar. Over hoe u zichzelf heruitvindt, voor een klantenervaring 2.0.
Vraag en antwoord
Bekijk hier de antwoorden van onze experts op de vragen gesteld tijdens het webinar.
Programma
Kom te weten hoe een hybride model de verbinding maakt tussen persoonlijk contact en digitalisering, om een klantenervaring 2.0 teweeg te brengen.
- Problematiek in de huidige ‘insurance user experience’/de huidige verzekeringswereld
- Creatie van een betere klantenervaring door de kantoorefficiëntie te verhogen
- Digitale communicatie met klanten en partners zonder verlies van de persoonlijke band
- Tools, tips and best practices
- Veel tijd voor uw vragen aan en bemerkingen voor Arvid De Coster