Maakt onze babbelbot uw leven mooier?
Dankzij de bloc retours en onze slimme chatbot, die u behendig door uw schadedossier loodst, hebt u geen dubbel werk mee…
Een offerte aanvragen voor een horecazaak is vandaag tijds- én arbeidsintensief. Eerst moet een vragenlijst ingevuld worden (die vandaag enkel in papieren versie bestaat) bij de klant ter plaatse. Terug op kantoor, scant u de ingevulde vragenlijst in of tikt de gegevens over in een interactieve Excel en stuurt die door naar Vivium. Dikwijls zijn echter niet alle vragen beantwoord of ontbreken gegevens en foto’s. Daardoor moet de beheerder met u contact opnemen om die gegevens op te vragen. Het duurt dus lang voor u uw klant een offerte kunt aanbieden.
Om het aanvraagproces te optimaliseren, besloten we een app voor smartphones en tablets te ontwikkelen om de vragenlijst digitaal bij de klant ter plaatse in te vullen en later op kantoor af te werken.
We starten met een proof of concept, waarbij we op drie weken tijd een app bouwen. Vanaf 1 maart 2019 wordt de app uitgetest door een aantal pilootmakelaars.
Met de feedback van de pilootmakelaars bouwen we de app verder uit. Zo willen we op termijn de gegevens van de vragenlijst rechtsreeks kunnen inlezen in onze systemen. Op die manier moeten de beheerders de gegevens niet opnieuw invoeren om een offerte op te maken maar krijgt u de offerte via de app.
Iets om naar uit te kijken, niet? We houden u alleszins op de hoogte van de volgende stappen!
Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.