Hoe kiest u als makelaar technologie die bij uw kantoorwerking en dienstverlening past? Zonder in eenheidsworst te vervallen door standaardisatie? Want een persoonlijke service werpt vruchten af én wordt geapprecieerd door klanten. Steve Goossens, Chief Digital & Data Office bij Vivium, vroeg het aan Chris Govaerts, COO/CIO bij makelaar Van Dessel.
Welke innovatie kan Van Dessel absoluut niet missen?
Zodat de medewerkers meer tijd hebben voor wat écht telt: klanten persoonlijk verder helpen? Het kantoor laat zijn inkomende en uitgaande post digitaal verwerken. Ontdek hoe Van Dessel dit aanpakt …
Hoe houdt Van Dessel de vinger aan de digitale pols?
Hoe slaagt Van Dessel erin elke interessante oplossing voor digitalisering te spotten? En digitale apps en tools succesvol te introduceren? Wel, daarvoor riep het kantoor een nieuwe, onmisbare functie in het leven. Welke precies, en waarvoor?
Hoe, o hoe kijkt Van Dessel in de toekomst?
En op welke manier kan ook u dat dus doen? Wel, die nieuwe functie waarvan net sprake zit er zeker voor iets tussen. Maar ook wijzelf, blijkbaar! Ontdek het geheim hieronder …
Wat drijft Chris Govaerts de komende jaren?
Want het verzekeringskantoor Van Dessel bestaat 75 jaar, maar wil ook nog 75 jaar verdergaan. Op z’n minst. Dus welke plannen willen Chris Govaerts en zijn collega’s realiseren?
Meer info over Van Dessel via
www.vandessel.be.