Vivium op Kanaal Z: wat betekent digitalisering voor schaderegelingen ?
In de reeks Z-Insurance gaat Kanaal Z in op de transformatie van de verzekeringssector. Wat houdt digitale transformatie in voor verzekeringsmaatschappijen en makelaars?
Hoe blijft u als makelaar mee over de vele mogelijkheden van de vele digitale tools? Wat is essentieel als u zo’n tool in gebruik neemt? En met welke impact moet u daarbij rekening houden? Wie beter om het aan te vragen, dan een volop digitaliserende makelaar? Tijdens deze Digitalk spreken we met Gérald Beauduin van makelaarskantoor Maxel, dat deel uitmaakt van de makelaarsgroepering BE STRONGER.
Hoe organiseert de makelaar zich binnen een makelaarsgroepering om optimaal op de vele technologische ontwikkelingen te kunnen inspelen? Het heeft alles te maken met de krachten bundelen, samen de digitale markt monitoren. Maxel, lid van BE STRONGER, deelt zijn ervaringen.
Wat moet u absoluut doen, om digitale tools met succes in gebruik te kunnen nemen in uw makelaarskantoor? Gérald Beauduin van Maxel ziet alvast één cruciale to do, die de skills van uw medewerkers optimaal aanscherpt.
Digitale tools inzetten kan een belangrijke impact op uw klanten én medewerkers hebben, waar u het best vooraf rekening mee houdt. Welke invloed precies, dan? En hoe anticipeert u daarop?
Wat zijn dé aangewezen kanalen om op de hoogte te blijven van nieuwe digitale tools? Waar steekt Maxel zijn voelsprieten uit? Eén afspraak mag u volgens Gérald alvast niet missen …
Wat wenst het makelaarskantoor de volgende jaren te realiseren, in deze volop digitaliserende wereld? Met meer dan 20 jaar ervaring op de teller? Laat u inspireren door Gérald Beauduin van Maxel …
Meer info over Maxel via www.maxel.be.
Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.