Het aanbod aan digitale tools voor makelaars kan overweldigen. Hoe laat u zich niet door die technologie overspoelen, maar kiest u tools die perfect bij uw makelaarskantoor passen? Zodat ze uw persoonlijke aanpak vanuit uw DNA versterken? Het cruciale woord is al gevallen, maar kijk zeker verder. Mieke Verstraeten, aandeelhouder en operationeel directeur van Induver Antwerpen en Brussel, biedt nog veel meer tips in onze derde Digitalk.

Hoe evalueert Induver doordacht digitale tools?

Op welke manier screent Induver de beschikbare technologische tools voor makelaars? Wel, het makelaarskantoor bekijkt elke digitale tool vanuit drie invalshoeken, die ook u kan hanteren. Mieke Verstraeten licht ze glashelder toe.

Vanuit welk uniek perspectief kiest Induver uit het enorme aanbod?

Want het aanbod aan digitale tools voor makelaars is inderdaad enorm. Toch weet Induver precies hoe het daaruit de beste keuze maakt. Daarbij vertrekt het makelaarskantoor vanuit een uniek perspectief … dat tegelijk erg logisch is. U ontdekt het door in een spiegel te kijken.

Hoe krijgt Induver íédere medewerker mee?

De juiste digitale tool kiezen is een erg belangrijke stap. Maar de oplossing levert pas echte meerwaarde op tijdens het veranderingstraject dat u er als makelaarskantoor mee aflegt. Daarvoor moet u dan wel elke medewerker meekrijgen. Hoe verzekert Induver dat zo veel mogelijk?

Wat vindt Induver cruciaal om digitaal mee te blijven?

Hoe wil Induver de komende jaren de vinger aan de pols houden van de technologische evolutie in de markt? Vooral door verder te kijken dan de neus lang is. Maar hoe doe je dat?

Hoe verloopt het verhaal van Induver verder?

Een steeds meer digitaliserende maatschappij. Steeds meer datagedreven. Hoe gaat het verhaal van Induver daarin verder? En hoe voelt het kantoor zich daarbij? Raakt het overwelmd … Of kijkt het er héél anders tegenaan? Laat u nog eens inspireren door de heldere visie van Induver.

Sprekers

Mieke Verstraeten

Mieke Verstraeten

Induver

Operations Director