De horeca app: efficiënt en tijdbesparend
Om het aanvraagproces voor de acceptatie en beoordeling van een horecazaak te optimaliseren, ontwikkelde het Digital Lab een app voor smartphones en tablets.
Hoe kiest u als makelaar technologie die bij uw kantoorwerking en dienstverlening past? Zonder in eenheidsworst te vervallen door standaardisatie? Want een persoonlijke service werpt vruchten af én wordt geapprecieerd door klanten. Steve Goossens, Chief Digital & Data Office bij Vivium, vroeg het aan Chris Govaerts, COO/CIO bij makelaar Van Dessel.
Zodat de medewerkers meer tijd hebben voor wat écht telt: klanten persoonlijk verder helpen? Het kantoor laat zijn inkomende en uitgaande post digitaal verwerken. Ontdek hoe Van Dessel dit aanpakt …
Hoe slaagt Van Dessel erin elke interessante oplossing voor digitalisering te spotten? En digitale apps en tools succesvol te introduceren? Wel, daarvoor riep het kantoor een nieuwe, onmisbare functie in het leven. Welke precies, en waarvoor?
En op welke manier kan ook u dat dus doen? Wel, die nieuwe functie waarvan net sprake zit er zeker voor iets tussen. Maar ook wijzelf, blijkbaar! Ontdek het geheim hieronder …
Want het verzekeringskantoor Van Dessel bestaat 75 jaar, maar wil ook nog 75 jaar verdergaan. Op z’n minst. Dus welke plannen willen Chris Govaerts en zijn collega’s realiseren?
Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.