Maakt onze babbelbot uw leven mooier?
Dankzij de bloc retours en onze slimme chatbot, die u behendig door uw schadedossier loodst, hebt u geen dubbel werk mee…
Administratieve taken palmen een groot gedeelte van uw tijd in, terwijl u die ongetwijfeld liever zou besteden aan het geven van klantenadvies. Een van die tijdrovende taken is het opmaken van auto-offertes. Hiervoor moet u heel wat informatie invullen in de modules van de verschillende verzekeringsmaatschappijen. En dat neemt veel tijd in beslag. Het Digital Lab zocht uit hoe dit proces efficiënter kon verlopen.
Om ervoor te zorgen dat u minder tijd verliest met de opmaak van auto-offertes, ontwikkelde het Digital Lab een module, de PDF Intake. Die leest pdf-bestanden van autocontracten in en zet de informatie uit die contracten om in bruikbare data voor V-Connect. Dankzij deze scanmodule vermindert uw administratieve tijd aanzienlijk en kunt u meer tijd besteden aan uw klantenrelaties. Maar hoe werkt zo’n module nu precies?
Eerst scant u een bestaande autopolis in. Artificiële intelligentie zoekt dan in de tekst naar de nodige gegevens om een tarief te kunnen aanmaken. U vult de informatie, indien nodig, nog aan en kiest de waarborgen in functie van de behoeften van de klant. Daarna is de offerte klaar.
Wat deze toepassing zo sterk maakt, is de machine learning die erachter zit. De module geeft namelijk ook mee hoeveel vertrouwen ze heeft in de gevonden informatie. Blijkt dit niet correct? Dan kunt u zelf bijsturen. Door de interactie leert het programma van zijn fouten. Met andere woorden: hoe vaker het gebruikt wordt, hoe beter het leert waar de nodige gegevens in het document te vinden zijn.
De PDF Intake blijkt een groot succes, daarom bouwen we in 2019 het project verder uit. Enerzijds willen we van een proefproject naar een volledige lancering gaan. Anderzijds zien we heel wat alternatieve mogelijkheden voor deze module. Denk bijvoorbeeld aan het snel aanmaken van een offerte op basis van een roze formulier. We proberen nu trouwens ook om de machine Franstalige polissen onder de knie te laten krijgen.
Eerst passen we echter nog de module toe voor het overzetten van ex-Ergo-polissen. Het manueel overzetten is namelijk een geestdodende taak die we onze medewerkers liever besparen. Daarom laten we ook hierop onze leergierige robot los. Door een dertigtal polissen manueel over te zetten waarbij de module over onze schouders meekijkt, moet het mogelijk zijn dat de module zelf de rest inscant en verwerkt. Een compleet nieuwe polis opstellen zal waarschijnlijk niet lukken, maar we hopen toch om minimaal 80% aan automatisering te kunnen bereiken.
Klinkt bovenstaande u als muziek in de oren? Wilt u meer ruimte creëren voor uw medewerkers om bezig te zijn met wat echt telt, uw klanten? Contacteer dan snel uw account manager. Hij zorgt er graag voor dat ook u gebruik kunt maken van deze handige en tijdbesparende module. Zo werken we samen aan efficiëntiewinst en vernieuwing.
Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.