Doet uw klant een beroep op zijn brandverzekering? Dat is een prima moment om als makelaar extra service te leveren. Belgische klanten zijn echter vaak ontevreden na dergelijke schade, volgens het World Insurance Report, wegens te weinig proactieve communicatie en onduidelijke verwachtingen ten opzichte van de klant. Dé oplossing: ontzorg uw klant volledig met een vlotte herstelling in natura, via Keypoint Repair en Keypoint Connect.

Vraag en antwoord

Bekijk hier de antwoorden van onze experts op de vragen gesteld tijdens het webinar.

Programma

Ontdek hoe u uw klant vlot volledig ontzorgt, na schade aan de woning, met een herstelling in natura via het digitale platform Connect en het herstelnetwerk Repair. Op maat, transparant en via een unieke centrale oplossing, voor een optimale loss ratio en grote klantentevredenheid.

  • Introductie door Jonathan Goderis
  • Wat zijn de mogelijkheden bij schade aan de woning?
  • Herstel in natura, de praktijk via Connect en Repair: service & digitalisering
  • Verzekeraars en de vrijstelling
  • Q&A

Sprekers

Jonathan Goderis

Jonathan Goderis

Keypoint

Jonathan is co-founder en managing director bij Keypoint, met zo’n 7 jaar ervaring als dienstverlener in schadeverzekeringen. Tot nu toe is Keypoint erkend voor 4 verzekeraars en heeft het bedrijf meer dan 1000 individuele verzekeringstussenpersonen geserviced via herstel in natura.

Marc Simons

Marc Simons

Vivium

Marc Simons is commercieel directeur bij Vivium en voorzitter van Brocom.